2010-02-16

vändagen

Har inte hunnit skriva på några dagar, i söndags hade vi fullt upp hela dagen och igår satt jag i ambulansen från 9 på morgonen till 11 på kvällen...14 timmars arbetsdag=inte illa!

På söndagen hade jag ordnat en liten överraskning åt Janne, vi åkte till Kalajoki och hyrde en skoter ett par timmar och körde runt. Vi hade en termos med kaffe och lite grillkorv med oss, tanken var att vi skulle stanna vid nån kota och mysa...men det var så mycket folk vid alla pausställen och det var alldeles för roligt att köra med skotern, så vi drack bara hastigt lite kaffe vid en kota och fortsatte köra. Vädret var underbart, solen sken hela dagen och värmde skönt. Så ska en söndag spenderas!!! :)















Dessutom insåg jag en sak i helgen. Jag är väldigt lycklig, enormt lycklig! Jag misstänker att ingen annan kan känna sig lika lycklig som jag. Jag har hittat någon som jag aldrig vill släppa taget om!

Här är en av mina absoluta favoritsånger, Staind - Tangled up in you
Lyssna och njut vändagen till ära!
http://www.youtube.com/watch?v=b-sLSNKK89Q

Inga kommentarer: