2010-02-06

inget kaffe!!

Vilken jobbig morgon, käraste Janne hade förstås glömt bort att säga att kaffet tagit slut...nå, detta upptäckte jag först när jag steg upp imorse och släpade mig sakta men säkert till köket och hällde vatten i kaffekokaren...


Dagen kan bara inte börja bra utan kaffe!! Jag behöver mitt morgonkaffe!!!!


Jag behöver något uppiggande för att komma igång på morgonen, så nu fick jag nöja mig med att koka té. Mitt dåliga morgonhumör blev lite bättre efter att jag kröp under filten på soffan med min tékopp. Så nu var det slut med fjantandet, inga fler fjantbilder med kameran på datorn, inga fler ilskna utbrott strax från morgonen....snart ska jag ta och stretcha lite, armarna och ryggen behöver lite uppmärksamhet efter gårdagens rodd-pina.



En riktigt skön lördag till er alla!

Inga kommentarer: