2010-02-13

Earn Your Shower Workout

Earn Your Shower Workout

På www.bodyrock.tv hittade jag en ny träningsvideo som ser så effektiv ut. Lönar sig att kolla in sidorna, massor med träningspass och tips!

Det är så skönt att träna genast från morgonen eller på förmiddagen, då är det gjort, då behöver man inte stressa över att hinna träna senare på dagen. Jag brukar oftast träna på kvällarna, tycker det känns mera tungt att träna på morgonen. Men på sistone har jag försökt ändra mina rutiner och träna mer på morgonen, då känner jga mig mycket piggare resten av dagen även om själva tränandet känns lite jobbigare än normalt den tiden på dygnet.

Har förresten anmält mig till en astanga yoga-kurs aom ordnas här i Lochteå i maj. Can´t wait!

Körde killer-träningspasset som jag berättade om i måndagens blogg. Den är såååå tuff denna träning, benen är helt mos efteråt men det är ju det fina i det! Har börjat älska den där känslan man får under ett riktigt jobbigt träningspass, den där känslan när man tror att man inte orkar göra ett enda rep till och det bränner sjukt mycket i musklerna, pulsen stiger till max och man orkar knappt andas...sedan tvingar man sig själv göra ännu några rep och sedan är det över, vilken vinnar-feeling man får då! Och när man följande morgon vaknar och hela kroppen är öm, då vet man att man minsann har gjort något nyttigt dagen innan!

Inga kommentarer: