2010-02-25

"krypa under filten" dag

Blev inget tränande idag. Vaknade imorse och skulle iväg till arbetet, en helt vanlig morgon...not! Kunde inte äta och mådde så skit, magen var sjuk och helt "råddig". Behöver säkert inte förklara tydligare hur bra man mår när man måste springa på toan hela morgonen och magen är helt ur balans...

Har hört att många haft magsjuka och nu är det väl min tur. Jag minns inte när jag senast skulle ha haft "normal" feber eller förkylning, istället får jag "magafari" (som vi kallar det på öja-dialekt) med jämna mellanrum. Det enda positiva är att magsjuka ofta går om väldigt fort så jag hoppas jag får återgå till det "normala" livet snart. Men ingen träning idag som sagt. Som tur körde jag ett crosstrainer-pass hemma igår, 40 minuter effektiv träning. Idag får jag bara ligga under filten och må illa...

Inga kommentarer: