2010-02-05

läderjacka

Ramlade in på Bubblerooms internetsidor och hittade en massa sköna kläder, speciellt några ursnygga korta läderjackor som vore supersnygga till våren. Harmt bara att de allra snyggaste jackorna var för dyra för mig...oavsett vad median påstår att vi sjukskötare tjänar i månaden, så har jag aldrig fått så hög lön som de påstår att jag borde få!! Ett litet tips till alla stackare som studerar till sjukskötare eller planerar att inleda studierna till detta givande yrke, ta och fundera på saken riktigt noga! Jag kan nämligen ärligt säga att lönen är urdålig och fastän alla påstår att pengarna inte är så viktiga, så kan jag lova att man ändrar åsikt efter att man arbetat några år och blir äldre och småningom skulle vilja skaffa sig hus och familj och sånt....

Nåja, nu har jag sagt mitt om detta yrke...än en gång! Läderjackor skulle jag skriva om, snygga sådana. Vill ha, måste få!


Denna jacka är från Bubbleroom, 36,90 €. Billigt och bra!




















Denna läderjacka var dock mycket grymmare! Stylein Concord 274,90 €! Ganska smaskigt pris...


















Jag blev också lite förtjust i denna Vilas Lista kjol, 27,90€. Harmt att jag använder kjol så sällan, behöver inte köpa sådana egentligen eftersom jag aldrig hinner använda dem!

Inga kommentarer: