2010-06-16

Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA ...

Hittade en superskön låt på Lottas blogg! Vilken sommarfiilis man får! Dessutom vaknar en längtan inom mig när jag hör denna låt. Jag vill åka till Afrika ännu nån vacker dag, vill uppleva kulturen, människorna, naturen...allt! Min pappa är likadan, han har ibland gått och dagdrömt om att få åka till Afrika sedan när han blir pensionerad, göra något nyttigt och hjälpa där. Jag vill också, har alltid haft en stark känsla om att jag kommer att åka dit nångång i mitt liv och hjälpa.

Hade en super kul kväll idag! Åkte med mina vänner till Kokkola city och njöt av underbar mat vid Pedrinas. Sedan gick vi på bio och såg Sex and the city 2. En kall cider hann vi ännu njuta av på terassen innan vi åkte hem igen. En avslappnande kväll i underbart sällskap, mycket skratt, skvaller och allt annat gött! :)


Inga kommentarer: