2010-06-18

just nu...

Just nu är jag arg och ensam. Just nu känns det som om jag alltid uppvaktar andra och visar min uppskattning på flera olika sätt. Just nu känns det som om jag blir tagen för givet, jag behöver ingen speciell uppmärksamhet. Just nu känns det som om min uppgift är att sitta hemma och ta hand om hundvalpen 24/7 och sköta hemmet, vakna mitt i natten när hunden är kissnödig eller spyr på golvet. Just nu känns det som om ingen uppskattar att jag gör allt detta. Just nu tror jag att jag denna helg kommer att känna mig väldigt ensam,ouppskattad och betydligt äldre...

Dessutom har jag idag fått höra att mina rötngenbilder av ryggen inte var så positiva. Diagnosen blev: lievä rangan sinistroskolioosia ja rotaatiota, LV vas.processus transversus niveltyy sacrumiin.
Nya röntgenbilder rekommenderades, för att få bättre reda på hur svårt L5 är fast i korsbenet. Dessutom är min rygg alltså sned. Härligt, låter jätte bra. Som tur har man flera ryggar som reserv under livet, inte alls så illa om en rygg är förstörd redan som 26-åring, inte alls illa....livet flyter super bra, allt är så bra och som tur tycks mina bekymmer intressera de viktigaste människorna i mitt liv väldigt mycket. Flyt alltså...

1 kommentar:

Emma sa...

Skickar liiti positiv energi å en grattiskram! För visst var e så att du fylder ida? :)