2010-06-23

Keith Urban- Making Memories Of Us Lyrics

Okej, nu mår jag bättre igen...allt som behövdes var att köra till stranden och vandra omkring i sanden och reda ut mina tankar...gud vad jag älskar detta ställe, lohtaja alltså! här finns naturen och havet alltid nära när man behöver det som mest! Jag mår bättre nu, älskar nog mitt liv trots allt... ;) känner mig lite deppad och ensam ibland, men det blir nog bättre snart tror jag...nu skall jag ta tag i mitt liv och göra det jag vill, back to the roots med andra ord...jag skriver mera om vad jag menar nån annan dag...

Nu får ni njuta av en lite positivare sång av Keith Urban....ocj japp, jag har hittat många gamla klassiker igen...country-klassiker med andra ord! Och skratta inte, country musik är härligt! Jag har t.o.m. dansat country tidigare, med vännen Emma....och roligt hade vi! Jag skulle faktiskt vela börja dansa på nytt, det var så roligt och bra motion....måste försöka ordna tid för det i höst på nåt sätt!Oavsett om alla tycker att det är fjantigt....jag gör som jag vill! :)





Inga kommentarer: