2012-06-27

vilket fynd...


...jag gjorde nyss på huuto.net!!! Jag sov länge idag och när jag äntligen vaknade, så satte jag mig i soffan med kaffemuggen och började slösurfa på nätet. Givetvis surfade jag in på huuto.net sidorna och började söka efter någonslags vagga åt skatten vår. Gissa vad jag hittade?!? Denna skönhet:




En Mamas&Papas vagga!! Den är så vacker att jag döööör!! :) Jag hade verkligen tur som hann ropa den åt mig bara några minuter innan auktionen tog slut. Tyvärr gjorde jag någon annan väldigt sur, eftersom jag fick ett privat meddelande till min mail bara någon minut efter att auktionen stängts. En annan person hade innan mig ropat på vaggan och nu när jag hann ropa ett högre bud och fick vaggan åt mig själv, så blev denna person väldigt pissed off och skickade detta privata meddelande åt mig: "Vittu mikä sika oot!".
Jaha, okej då, det var ju väldigt vuxet beteende. Jag har förstått att vem som helst har rätt att ropa på huuto.net och visst är det harmt om man inte alltid får köpa det man vill ha, men that´s life. Men kanske denna person mår bättre nu när hon fått kalla mig gris....

1 kommentar:

Linn sa...

Men shit vilken sorglig typ. That´s the name of the game- den som bjuder högst vinner. Ibland missar man objekt för att nån annan bjuder över i sista sekund, men sånt är livet och det får man räkna med. Otroligt barnsligt beteende. Var glad över vaggan du och njut lite extra över att det inte var idioten som fick den ;)