2012-06-18

pirrigt...

Idag vaknar jag lite nervös och ivrig...vi skall nämligen snart köra in till stan för att få se vår baby på ultraljud...och det skall bli roligt, rörande och samtidigt känns allt väldigt spännande, eftersom jag är lite orolig för om allt är ok. Jag vill bara få se en frisk baby som mår bra i min mage, trots alla sammandragningar redan i detta skede. Att få veta könet vore förstås jätte roligt, men det viktigaste är nog att få se en frisk baby. Efter ultran skall doktorn på mödrapolin undersöka mig lite noggrannare och är nog ganska nervös inför det också, är orolig för att sammandragningarna skall ha orsakat förändringar i min kropp redan i detta skede och det vill jag verkligen inte, jag vill ju att babyn skall hållas inne i magen ännu många månader. Men nu skall jag försöka äta lite morgonmål, har börjat vara lite yr och svag på morgonen innan jag äter, är så hungrig nu varje morgon när jag vaknar! Jag skall försöka komme ihåg att uppdatera bloggen senare idag och berätta hur det gick på ultran!
Ha en bra måndag allihopa!

1 kommentar:

Karoliina sa...

Hur gick de? :)