2012-10-21

go´kväll


Go´kväll här från Lochteå!
Här är allt lugnt och bra, har idag varit och fixat ögonfransförlängning åt mig igen, tidigare i veckan var jag och färgade håret till frissan...så nu börjar denna mamma vara redo inför förlossningen, nu har jag satsat lite på mig själv eftersom jag inte kommer att kunna gå till frissan på flera veckor sedan när babyn föds...visst är allt sånt här ganska onödigt egentligen, att färga håret och ha ögonfransförlängning, men allt sånt här smått får mig att må bättre och jag känner mig lite vackrare...och det behövs verkligen när man gått upp massor i vikt och är så svullen att man börjar likna ett mumintroll allt mer och mer! :)

Imorgon är det dags för ett besök till rådgivningen igen, vilket jag inte alls ser fram emot eftersom jag måste stiga på vågen igen och se hur mycket jag gått upp i vikt på ett par veckor! Not so fun! Jag börjar få nog av stora magen och svullnaderna nu, vill få babyn ut ur magen och i min famn! Idag är jag i vecka 37+5, så babyn kan ju födas i princip när som helst!

Inga kommentarer: