2011-10-02

lite nytt i vårt lilla hem...

Vi har fått lite nya, små saker som piggar upp vår lilla lägenhet...och precis som alla andra duktiga bloggerskor, så har jag fotat mina nya inköp och tänkte nu visa dem för er alla...


Ett nytt sängöverkast från Jotex (Jannes brors fästmö hade köpt ett sådant här överkast och jag blev så förtjust i den, att jag var tvungen att köpa en hem till oss också!) och ett par matchande kuddar!



"The Phyllis" poserar på vår nya matta, också den från Jotex!


Nya, vita fräscha gardiner i vardagsrummet (en av mina kära vänner hade köpt dessa vackra gardiner och jag var, som vanligt, tvungen att vara en "härmapa"!).




Lite nya växter...stackarna vet bara inte ännu hur kort deras förväntade livslängd är hos deras nya ägare!


Janne "installerade" en ny dusch åt oss!


Så har vi också äntligen fixat belysning bakom vår city-tavla i sovrummet! Fotot är snett och allmänt dåligt, det är betydligt mysigare i verkligheten!

Och vad tycker då Dana om alla dessa fina nya grejer....tja, bilder visar exakt hur intresserad hon är!!



1 kommentar:

Emma sa...

Wau! Snyggan tavlo i sovruumi! :)