2011-02-12

skitfredag

Nu är jag officiellt ägare av en skit rygg! Tog en hastig titt igår på vad röntgenläkaren kommenterat om mina mri-bilder och jag har åtminstone en liten prolaps samt en hel del förslitning på ett par mellankotskivor,"påbörjad degenartion" skrev läkaren på doktorspråk...

Är väldigt ledsen över att det faktiskt hittades en hel del fel på min rygg, jag har ju bara en rygg och med denna skitrygg måste jag leva resten av livet...och det lär ju inte bli bättre ju äldre man blir! Skit! Är extremt deppad nu!

Försökte hålla humöret uppe på jobbet igår och efter att jag kommit hem kl.15 så var det full fräs hela kvällen. Bakade, diskade, städade, bykade, kokade mat, gick ut med hunden...heeeela kvällen! Vi borde ordna en liten förlovningsfest för de närmaste vännerna ikväll, men få se hur det blir. Har inte alls lust att festa nu, efter att gubben betedde sig som ett svin igår! Efter att ha sprungit som en huvudlös höna hela kvällen och försökt hålla humöret uppe, så att helgen inte skulle bli helt förstörd, så orkade jag bara inte mer sent på kvällen. Jag bara gav upp, ville bara gråta. Och hur reagerar gubben på detta. Jo, av nån jävla orsak blir han arg och ropar och svär... ingen förståelse alls för hur skit jag mår! Typiskt män...det blir alltid ett jävla stohej när man själv skulle behöva lite förståelse och tröst...