2011-02-09

mörkt och kallt

Som hundägare kan man inte ens vara sjuk i lugn och ro...i något skede är man tvungen att stiga upp ur soffan och dra på sig flera lager kläder och gå ut i kölden. Inte alls så roligt...men igår kväll var det så vackert ute i skogen så jag njöt nästan av att få vara utomhus en liten stund...jag hatar vintern, men visst är det vackert ibland...

Imorgon blir det en spännande dag. Måste köra till sjukhuset imorgon, min rygg skall äntligen magnetröntgas. Samtidigt ska de röntga mitt högra höfte, som har varit sjuk alltid ibland ända sen jag flög från hästryggen i tonåren. De senaste veckorna har höftet varit ovanligt sjukt, så det skall bli spännande att se om det är något fel där. Spännande men samtidigt väldigt nervöst...och jag är ganska orolig också, hoppas att det inte är något större fel med min rygg eller mitt höfte.

Bilderna är ganska crappy kvalitet, eftersom jag tagit dem med min fjantiga mobiltelefon...

1 kommentar:

Att vara någons fru sa...

Oj, vad kallt det ser ut! :) Håller tummarna för att det inte ska vara något farligt med höften.