2011-02-19

att inte orka vänta längre...

Bara en arbetsvecka kvar, sedan påbörjar jag mitt sökande efter sol och värme!

Jag vill hit, nu genast!










































































Jag VILL ha sol nu genast, jag BEHÖVER värme nu genast!
Jag har drabbats av kronisk tröttnad denna vecka, förstår inte vad som felar mig. Flera kvällar har jag somnat redan 21- och 22-tiden, men ändå varit dödstrött varje morgon. Hoppas det bara beror på att det varit så iskallt denna vecka, -20 till -30 grader hela långa veckan!!

Nästa vecka måste jag ännu orka jobba. Har ett par kosmetologbesök inbokade också. På torsdagen blir det en plågsam eftermiddag i vaxandets tecken, på fredag en mindre plågsam ögonfransförlängning. Allt för att underlätta mitt resande...behöver inte raka benen varje dag eller sminka mig...jag kommer bara att satsa 100-procentigt på att njuta!!

Vad jag dock inte saknar så mycket, är thailändska män klädda i peruker och små bikinin!!!
Enjoy!


Inga kommentarer: