2011-02-25

flum

Idag borde jag försöka jobba lite. Bara lite, sii sådär tillräckligt.
Sedan tar mina dagar som kortfransad fuling tillfälligt slut.
Jag förväntar mig inget mindre än "stunning" när jag ser mig själv i spegeln ikväll.

Nu låter det som om hela mitt huvud skall bytas ut till typ Megan Fox´s och hela mitt utseende därmed kommer att förändras till stunning...
men så lyckligt lottad är jag ändå inte...jag har bara ögonfransförlängning på menyn idag! Och malenami tyckte att hon såg stunning ut med sin förlängning, så nu hoppas jag på samma slutresultat!

Klockan är alldeles för lite och jag är alldeles för trött och kommer snart att bli alldeles försenad till jobbet om jag inte slutar skriva trams och istället börjar kasta lite spackel i fejset...so long!

(haha, kunde inte ha slutat skrivandet bättre..."so long"...det är ju dagens motto idag alltså, so long, precis det skall mina fransar bli!)

Sucka mitt hjärta vad mycket flum jag skriver denna morgon....

1 kommentar:

Att vara någons fru sa...

Klart du kommer vara stunning! För tusan :)