2011-02-26

resFEBER...

...i ordets verkliga bemärkelse...i natt hade jag sån huvudvärk och frös så att tänderna skallrade. Jag steg upp och satte febertermometern under armen och fick uppleva världens största besvikelse...38,6 grader feber...resten av natten har jag inga minnesbilder av, bara flummande... och febern är lika envis som dess bärare, håller sig hela tiden över 38.

Inte lätt att börja tvätta kläder och packa inför måndagens resa....för att inte tala om hur jag skall orka resa hela dygnet om jag mår så här!!! Borde ha gjort en massa idag och shoppat en hel del grejer inför resan, men nu sket det sig totalt! Så nu ligger jag bara här under täcket hela dagen...


(oj vad pigg jag ser ut...not!)

2 kommentarer:

Emma sa...

Oj oj! Jer har vi å vari sjuk, bella var förkyld fössta deiln åv vikon me feber å en djävulsk hosto, tå hon burja va iskick så burja Olli spy å fick hög feber. Under heila tidn har jag å Björn vari småkrassli å jag had t.o.m. feber några dag å va roko i magan samtidigt som Olli. Huh! Ida buri herremannen vara se sjölv igen å ja hoppas att vi slipper na meir spyas nu... tvättmaskin har gaji nästan non-stop å hans favoritnalle har vaali tvätta 2 gang...

Men krya på de!! Å hoppas ni får en braan reiso!!

Linn sa...

Krya på dig!