2010-12-04

day 2 - your first love

Minns att jag blev förtjust första gången på ettan...jag (och alla andra småflickor!) var förtjust i en kille som gick på sexan, minns inte ens hans namn längre! Ganska stor åldersskillnad alltså... :)

Sedan blev jag riktigt förtjust i en pojke som gick på min klass på trean. Jag var länge förtjust i honom, men vi blev "ihop" först på fyran, när jag bytt till en annan skola. Jag gick tvåan och trean i Långö skola i Öja och fyran till sexan i Chydenius skola, i Kokkola city. Jag brukade gå på discon som ordnades i Långö skola trots att jag bytt skola och där började vår lovestory. Vi brukade dansa "tryckare" tillsammans och höll varandras händer...så himla gulligt! :) Om jag inte minns helt fel skrev vi några kärleksbrev till varann också...

Sedan dess har det varit en berg- och dalbana med mina förtjusningar! Jag har alltid haft väldigt lätt för att bli förtjust och därmed har jag också sällskapat ganska många gånger. Ofta har mina förhållanden dock varit ganska korta, oftast mest på grund av att jag varit så rastlös och lätt tappat intresset. Jag är ändå tacksam för allt jag upplevt, nu vet jag vad jag vill ha och nu när jag äntligen hittat allt det jag sökt efter, tänker jag minsann inte släppa taget om honom...aldrig någonsin!




















Till slut lite fjant-bilder, för att pigga upp detta tråkiga inlägg!! :)

Inga kommentarer: