2010-12-20

Day 15 – Your dreams

Jag har förstås samma drömmar som de flesta andra människor, dvs. att mina nära och kära skulle få vara friska och lyckliga, att jag själv också skulle få vara frisk och leva ett långt, lyckligt liv med människor jag älskar omkring mig. Att få fortsätta älska och vara älskad. Att alla människor kunde lära sig leva fridfullt tillsammans, utan avundsjuka, bitterhet, hat och krig.


























Men så har jag förstås också mera konkreta drömmar, som faktiskt kunde förverkligas den närmaste framtiden. Jag drömmer nämligen om att få leva resten av mitt liv tillsammans med Janne, den jag älskar och hör ihop med. Jag drömmer om att få bygga ett hus med honom, att få barn tillsammans med honom och på så sätt vända ett nytt blad i våra liv. Jag hoppas att jobbsakerna fixas på nåt sätt, att jag skulle ha jobb hela tiden och få jobba där jag trivs som bäst. Jag hoppas att jag skulle kunna ändra vissa saker i min personlighet, t.ex. bli av med min osäkerhet och förbättra mitt dåliga självförtroende, att klaga mindre över allt, njuta mer av varje stund och planera mindre...bland annat sådana här saker drömmer jag om just nu...

Inga kommentarer: