2010-12-14

Day 13 – This week

Som ni märkt har jag haft massor med tid att blogga de senaste dagarna, när jag legat hemma i feber...började bli sååååå trött på att bara vara sjuk hela tiden! Ryggen var helt paff av allt liggande, humöret var så lågt som det kan nånsin kan bli...jag är jätte dålig på att vara sjuk, haaaaatar det!!! Men nu ser jag ljus i tunneln, igår var min första feberfria dag och idag kunde jag till och med åka till frissan och få lite ny färg i håret!

Nåja, min vecka har alltså hittills mest bestått av att bara ligga under filten och tycka synd om mig själv. Annars har jag försiktigt försökt orka plocka fram de sista julpynten och få lite julmys i vårt hem. Eftersom det är det enda intressanta med denna vecka, så tänkte jag visa er lite bilder på vår jul...


















































Lite julljus mellan fönsterglasen...


















































Tomten från Pentik sitter vid brasan och njuter...
















Inga kommentarer: