2010-03-27

vännens bröllop


I sommar blir det bröllop! En av mina käraste vänner, min barndomsvän, skall gifta sig i juni. Skall bli så härligt med sommarbröllop! Ikväll skall jag gå till henne och vi skall sitta och pyssla ihop inbjudningskort. Är inte alls konstnärlig själv, men som tur har hon planerat korten klart, så jag behöver bara följa hennes anvisningar så skall det nog säkert gå bra! Förhoppningsvis blir det lite rödvin och chips och goda samtalsämnen vid sidan om också...skall bli skoj! Det är roligt att hjälpa henne med bröllopsplaneringarna, det får mig att själv börja dagdrömma om min stora dag, som förhoppningsvis kommer nångång i framtiden. Alla flickor drömmer väl om sitt eget bröllop och hurudant det skall bli. Därför är det så kul att få planera bröllop och vara med på andras bröllop. Jag hoppas att Saras bröllop blir oförglömligt och på alla sätt lyckat! :)

Inga kommentarer: