2010-03-12

ny träningsjacka!!

Har haft en ganska lång paus med tränandet nu. Först var det den evighetslånga magsjukan som gjorde mig alldeles svag i över en vecka. När jag var tvungen att ligga i sängen dagarna långa kom följande problem på köket...nämligen ryggen! Min rygg diggar inte alls att inte röra på sig och alltid när jag är sjuk och bara ligger i sängen flera dagar, kommer samma problem. Nedre delen av ryggen går helt i lås! Så nu har jag inte kunnat motionera normalt på grund av att ryggen varit så sjuk! Idag gjorde jag en lång promenad ute i det underbart soliga vädret och nu börjar ryggen kännas mycket bättre. Kanske jag till och med vågar träna lite med crosstrainern ikväll...

Gjorde ett toppenfynd igår i Anttila! Hittade en alldeles härlig Adidas-jacka, som normalt skulle kosta 69,90€, men var nu på rea för 39,90€! Jackan är perfekt för jogging på våren. Den är mycket tunn och materialet känns underbart! Nu väntar jag bara med stor iver på att vädret skall bli varmare så jag kan provköra jackan! Världens bästa mamma sponsorerade jackan åt mig, för jag skulle inte själv ha haft råd att köpa den! Så ett stort tack till mamma!





























Inga kommentarer: