2010-03-07

magsjuka och shopping!

Har skrivit väldigt lite i bloggen den senaste veckan. Föklarningen kommer här : en evighetslång magsjuka! Föregående vecka var jag tvungen att ta sjukledigt från jobbet torsdag-fredag eftersom jag kastade upp ett par gånger och magen var helt ur balans. Under helgen började jag sakta men säkert må bättre och i söndags började jag arbeta igen. Det gick riktigt bra ända fram till tisdagskvällen, då jag plötsligt började må illa och efter en stund kastade jag upp igen. Detta pågick heeeeeela natten, jag kastade upp men en halv timmes mellanrum. På morgonen slutade jag spy, men illamåendet fortsatte, så jag var på sjukledigt igen onsdag-torsdag. I fredags mådde jag som tur bättre och hoppas nu verkligen att det är över. Det är en noro-epidemi på gång här i Österbotten, så håll er borta härifrån om möjligt!

Fick ett roligt paket under denna vecka, det enda positiva med denna vecka egentligen, förutom fadderbarnets föddis! Jeansjackan som jag beställt från Nelly.com kom äntligen! Och vilken snygg jacka det var! Priset var bara 39,90 € och märket Vero Moda Denim. På bilderna här under syns också min ljuvliga Vila-tunika, som jag köpte från Stockholm i somras. Tyckte att det var dags att ta fram vårkläderna idag och klädde mig i denna tunika på fadderbarnets födelsedag.

























Inga kommentarer: