2013-02-20

ny väska!

Hittade en superfin väska och nya köksgardiner förra veckan, när jag besökte My Dreamhome!
Om ni nångång kör förbi Lochteå, så lönar det sig att köra in till "centrum" av Lochteå och besöka denna fina inredningsbutik. Eller så kan ni gå in på www.mydreamhome.fi och shoppa!


Väskan är stor och rymlig och det behöver jag nu som småbarnsmamma...jag måste ju packa väskan full med blöjor, kläder och annat dylikt...och jag har länge sökt efter en snygg väska, där jag får plats med alla Nooas och mina saker!


Det är svårt att hitta gardiner till vårt köksfönster, eftersom fönstret är så brett och gardinerna måste vara minst 160 cm breda...de flesta gardiner är 120 eller 140 cm breda, men det är nästan omöjligt att hitta bredare gardiner! Men nu hittade jag denna och dessutom var den på rea!

Inga kommentarer: