2013-02-03

här svänger det!

I onsdags lärde Nooa sig nåt nytt, nämligen att svänga från rygg till mage! Nooa sov dåligt ett par nätter innan och jag var lite trött och sur på onsdag morgon, efter en natt med ganska lite sömn, och då ville denna älskade unge pigga upp sin mor med att visa att han lärt sig nåt nytt! Ungefär så här såg det ut...


Jag har länge funderat på att byta språk här på bloggen, eftersom jag har så många finskspråkiga vänner som säkert hellre skulle läsa bloggen på det andra inhemska språket. Men nu har jag gjort på det viset, att jag har gjort en ny blogg, som jag skriver på finska och där skriver jag enbart om Nooa och hans vardag! Förstås kommer jag att skriva mycket om Nooa också här på bloggen, men om ni vill får i gärna följa med min nya blogg också, den hittar ni här!

3 kommentarer:

Amanda sa...

Jag hittade just din blogg via en annan. Vilken härlig son du har! Stort grattis till honom.

Johanna ("Jusu") sa...

Tack ska du ha! Vad roligt med nya läsare till min lilla blogg! :) Vår sötnos är nog världens gulligaste pojke, men det tycker väl alla mammor om sina barn! :)

Pipsan sa...

Alltså er Nooa e så söt och det är ju så kul när ens barn utvecklas och lär sig nytt. Och man kan nog inte länge vara på dåligt humör när man bara tittar på dem :D

Hej förresten, visst laga du ögonfransförlängning före Nooas ankomst? Har du varit nöjd?