2012-09-10

lite krångel här...

Jag skulle mer än gärna skriva oftare här på bloggen, men vi har nu drabbats av en "dålig karma-period" när allt bara går sönder! Båda bilarna krånglade massor förra veckan och för att krona veckan så gick datorns hårdskiva sönder! Så nu borde vi hitta överlopps pengar och köpa en ny dator...jippijee...

Annars mår jag riktigt bra. Har bara haft massor med riktigt smärtsamma "attacker" i nedre magen på sistone och hamnar troligen till mödrapolin på kontroll den här veckan, för att kolla att jag inte öppnats redan nu...det känns nämligen precis som om jag skulle hålla på att öppnas, smärtorna känns precis där "nere" och gör riktigt riktigt ont. Men jag hoppas att inget börjat hända än, är ju bara i vecka 31+6 idag och skulle gärna ha babyn i magen ännu nästan två månader!

Så har vi också något annat riktigt spännande på gång förutom graviditeten, men det vågar jag inte berätta mer om ännu...vi dagdrömmer och planerar, så ska det ju vara...man måste våga dagdrömma om allt möjligt! :) men jag skriver mer här på bloggen så fort vi hittar en ny dator!!!

Inga kommentarer: