2011-12-31

JuLrEa

Jag brukar inte digga mellandagsrea, jag orkar inte gå runt i klädaffärer och bli knuffad av galna shoppaholics och köa i flera timmar till kassan...men ett par dagar sedan gjorde jag en snabbvisit till Lindex och hittade något jättefint..och superbilligt!!


Jag hittade en mysig vit underkjol/klänning och en ljusblå tunika...ser mycket finare ut i verkligheten än på fotona ovan! Eftersom de var på rea så kostade de nästan ingenting!


70% rabatt!!! Helt galet!! Tunikan kostade väl ca. 10 euro och klänningen ca. 12 euro...sjukt billigt och bra!!
Dessutom gjorde jag lite nätshopping igår och hittade denna ljuvliga klänning på rea från provrummet.se.



Det blev en miniatyrbild, men om ni klickar på bilden får ni en bättre bild av den!

Och så hittade jag en underbar klänning från Ellos, som jag var tvungen att klicka hem!
Kolla in denna skönhet!



Nu längtar jag bara efter sommaren, så att jag kan använde dessa skönheter varje dag!!!!

Inga kommentarer: