2010-11-18

förkylningsdepp

Har massiv förkylning...heeela veckan har den plågat mig och bara värre blir det! Skit! Jag skulle ha så mycket träningsinspis just nu och har lyckats hålla mig så bra till min hälsosamma diet!! Jag har t.o.m. lyckats leva utan godis i fem hela dagar nu. Trust me, detta har aldrig tidigare hänt i mitt liv!!!


















Men som tur händer det positiva saker också, mitt liv består just nu inte enbart av förkylningsdeppande! Kära vännen födde en underbar flicka i helgen! Jag är så lycklig för hennes skull!!!




































I helgen firade vi farsdagen i Öja. Storabrors lilla Martta var också där och firade "faffa"!

























By the way så var jag hos frissan i helgen och fixade en pannlugg åt mig...här på bilden ser den ganska okej ut, men jag väntar bara på att den ska växa lite till eftersom den är lite för kort just nu och passar inte mitt ansikte. På bilden spänner jag upp ögonbryn och då faller pannluggen fint nedanför ögonbryn, så som den borde göra för att den skall passa mitt kantiga ansikte. I verkligheten är luggen alltså inte så här lång ännu, så nu är det bara att vänta tills man ser lite mindre dum ut!!

Inga kommentarer: