2010-07-29

pipi

Gissa hur roligt det är att vara på sjukledigt just nu....att sitta inomhus och inte kunna njuta av denna sommarhetta...att inte kunna simma på åtminstone en hel vecka....väldigt roligt!

Jag var till läkaren igår och resultatet är detta:





















Jag har haft lite problem med min stortås nagel, som har växt in i huden och blivit infekterad nu som då och jag har varit tvungen att äta flera antibiotikakurer. Så nu tyckte läkaren att vi skulle ta bort en bit av min nagel så den slutar växa åt fel håll. Det gick riktigt smärtfritt och bra, bara när han stack bedövningen kändes det för jävlig! Nu måste jag då undvika att jogga/springa på åtminstone ett par veckor och måste vara lite försiktig med min tå, så jag inte smutsar ner den. Idag skall jag öppna paketet för första gången och se hur eländig min tå ser ut....tack och lov ville läkaren bara ha en bit av min tånagel som minne av mig och inte hela stortån, vilket jag var rädd för!!!!

Inga kommentarer: