2010-07-07

dagdrömmar....

Vi dagdrömmer ofta om att få bygga ett eget hus. Husmodellen har vi nästan redan på klart och var vi vill bygga vet vi. Kanske nästa höst, vem vet...
Allt skulle vara perfekt om vi skulle få ett eget hus dit vi vill, Jannes bror och hans bättre hälft skulle bygga brevid oss, bondgården skulle bara vara ett stenkast från stugan...och jag skulle förhoppningsvis ha ett "normalt" skiftesarbete vid det laget och skulle kunna, och skulle orka, hjälpa till mer på bondgården. Ett eget gemensamt hem. Sånt dagdrömmer jag om.






















Här vill vi bo. Jannes hemgård syns lite där till höger på bilden och vi skulle bygga på vägen som svänger här till vänster.





















Där var ängen tar slut, där det finns skog just nu, där vill vi bygga. Två hus skulle passa riktigt fint där! Och vi skulle få världens bästa grannar om Jannes bror också skulle bygga dit. Jag vill, jag vill, jag vill! :)

Inga kommentarer: