2009-02-19

Anopinkieli

Jag har varit superaktiv idag trots min förkylning! Steg upp "redan" nio och har städat hela min lilla lägenhet! Dessutom flyttade jag helt ensam nästan alla mina tunga möbler, ville ändra orningen i "vardagsrummet" till lite mer logisk. Lyckades förstås skada mig lite också...min stackars lilla tå lämnade under mitt tv-bord och gissa om det gjorde ont!?!!! Nu ser min lägenhet ännu mysigare ut, men några hyllor saknas ännu från min vägg. Skulle vilja hitta ett par snygga svarta små hyllor som jag kunde sätta på väggen ovanför tv:n.


Dessutom köpte jag en blomma till min lägenhet. Eller en Anopinkieli rättare sagt. Ser riktigt snygg ut, men få se hur länge den lever. Jag har inte blivit välsignad med världens grönaste fingrar precis, så det kan hända att min stackars lilla blomma dör rätt så fort. Men vi får hoppas på det bästa! Det är konstigt hur mycket vackrare lägenheten kan bli med hjälp av bara en liten växt.

Inga kommentarer: