2009-01-23

nya färger!

















Shopping kan göra under! Det är helt enkelt bara så att shopping får mig på gott humör! Eftersom jag nästan alltid jobbar så slipper jag ganska sällan in till stan och shoppa, därmed var jag tvungen att än en gång förlita mig till online-shopping! H&M - here I come!


Det kändes så skönt att öppna paketet från H&M idag, eftersom den innehöll ljuvliga sommarkläder i de allra skönaste färgerna! Så vårigt och härligt! Jag längtar så till sommaren, vill använda dessa underbara kläder nu genast! Och på fotot ovan ser färgerna mycket blekare och fulare ut än vad de gör i verkligheten, ni skulle bara veta hur vackra färger de är egentligen! Och jag kunde inte sätta alla kläderna på fotot, för då skulle folk tro att jag är en shopaholic! Jag beställde ganska mycket kläder, igen....men de är ju bara så vackra och man får sån sommarfiilis av dem, vad kan man! :)


Bestämde mig också för att byta färgerna på min blogg...rött och svart var helt ok, men nu var det dags att klä bloggen i skönare och lättare sommarfärger! Kanske det också skulle vara dags att övergå från min dystra och deprimerade sinnesstämning till lite piggare och mer optimistisk småningom! Ju mera solsken desto bättre humör, så e de bara! Så i väntan på mera sol och mera värme...

1 kommentar:

Hannah sa...

de e paha me h&m... fösöker intala mig själv om att ja int ska beställ nå ny kläda i år... men men men... ändå siter ja o pillrar på kataloge, på näte. O så ha ja skåpe full me hm kläda som ja aldri ha använt men som ja int ha orka skick tibaka.
Int e he lätt int, :).