2013-07-30

underbara regndag och nya fynd på nätet!

Det är skönt med lite regn ibland, att inte behöva göra nånting utan bara få ta det lugnt...sitta med kaffekoppen i handen i soffan och mysa medan babyn sover...eller surfa på nätet, som jag har gjort idag! Och jag hittade en alldeles underbar nätbutik!! Den heter Villa31 och jag hittade massor med ljuvliga saker som jag bara måste klicka hem!! Vackra tavlor och små inredningsprylar bland annat och priserna är helt ok tycker jag! Dessutom ger de 10% rabatt åt bloggare som nämner deras nätsida på bloggen! Pluspoäng för det alltså! Men oavsett om jag fick 10% rabatt eller inte, så skulle jag ändå vara tvungen att klicka hem några saker därifrån. Så nu väntar jag bara på min rabattkupong så att jag kan shoppa loss! Meddelar senare vad allt jag klickade hem till oss! :)


Bilden är lånad från www.villa31.fi

Inga kommentarer: