2012-07-29

Senaste nytt här hos oss...

...är att stackars hunden ätit nåt skräp i skogen och har hela gårdagen och natten plågats av magbesvär. På dagen fick jag emellanåt springa ut med henne med några minuters mellanrum, då hon hade så lös mage. Som tur lugnade det ner sig lite mot kvällen men natten har varit alldeles hemsk! Med en timmes mellanrum har jag sprungit ut med henne och däremellan tvingat henne att dricka lite vatten eller matat medicin åt henne...så jag har sovit typ en halvtimme under hela natten...och krabaten i magen diggar inte alls detta vakande, det sparkas för fullt i magen och jag har sammandragningar igen...
Hunden tycker jag bara så synd om, men jag är så förbaskat sur på sambon min, som sover så himla djup sömn att han inte vaknas fast hunden gnäller och vi springer ut och in...känner mig som en ensamstående mamma som måste ta hand om sitt barn alldeles ensam!! Så nu är jag super trött, super sur och tycker att jag borde få vila lite...

Inga kommentarer: