2011-11-15

Top Gun brud




En bättre dag idag!! Igår blev vi inbjudna till en av våra vänners 30-års födelsedagsfest! Det blir 80-tals tema, så hela kvällen funderade jag på hur jag skall klä mig....funderade på Madonna-look och en massa annat, men plötsligt slog det mig att min absoluta favoritfilm är gjord 1986!!! Top Gun!!!! Så det är ju klart att jag skall klä mig i Top Gun-stil!!! Skall bli hur roligt som helst!! Har redan klickat hem en outfit via nätet!!!
Nu njuter jag av min lediga dag från jobbet och tittar på Top Gun....får kalla kårar av låten ovan, en klassiker! Min favorit!!!

2 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Denna outfit MÅSTE du vusa!

Johanna ("Jusu") sa...

Jag LOVAR att jag vusar denna outfit genast när jag får den!!!! Eventuellt får ni bildbevis på den redan imorgon kväll!!! ;) Jag kommer att se supercool ut!!!! :)