2011-08-15

på sommarstugan

Om ni bara visste hur vi njutit på mina föräldrars sommarstuga denna helg!!

Vädret var underbart, vi hade trevliga bastugäster och jag insåg hur mycket jag faktiskt längtat och saknat att få vara på sommarstugan...det här var nämligen första gången vi hann åka dit denna sommar!

På sommarstugan finns en massa mysiga och roliga grejer, så jag försökte fånga stämningen på bild...




Några fiskar hade fastnat i nätet som hängde mellan köket och "vardagsrummet"!

På rökbastuns vägg hittar man fina, gamla verktyg...




Här nedan ser ni själva sommarstugan!




Mamma och pappa har byggt ett jätte fint "sommarkök"/utomhuskök...skönt att grilla och koka mat utomhus, nära vattnet!







Och här är vår söta, lilla bastu...som tidigare fungerade som vår sommarstuga, när jag var liten!






Här har ni hela härligheten!

Till vänster ser ni det lilla sommarköket, själva sommarstugan i mitten och närmast till höger vår lilla bastu.








Jag återkommer imorgon med mera bilder på hur vacker naturen är på sommarstugan i augusti!

Inga kommentarer: