2011-05-25

mitt sommarlov....

Har ni någonsin undrat hurudana bilder man får med en söndrig webcamera? Nu vet ni!





















Nästa vecka åker jag och Janne på en minisemester! På söndag åker vi och först på torsdagen kommer vi hem! Ska bli så skönt att åka iväg några dagar och bara njuta av att få vara tillsammans...inget jobb, ingen hund, bara vi två! Blir inte bättre än så!
Eftersom jag inte har något sommarlov, så åker vi nu när vi har möjlighet på en kort resa tillsammans! Resten av sommaren jobbar jag.

Vart vi ska åka, ja det är en hemlighet! Inte ens Janne vet vart vi är på väg! Vi kommer förstås att resa inom Finlands ramar, eftersom det blir en så kort semester, men jag tänker överraska Janne helt och först på söndagen får han se vart vi åker!
På söndagen åker vi till ett hemligt ställe och stannar där ända till onsdagen. Sedan åker vi till ett annat hemligt ställe och är där en natt och åker hemåt på torsdagen. Jag vet att vi kommer att få en underbar och framför allt avslappnande resa!! Och jag är så ivrig!!!

Inga kommentarer: