2010-08-17

million lashes

Jag är ingen sminkexpert, har aldrig varit speciellt intresserad av smink och kan därmed inte heller sminka mig särskilt bra. Kan bara basic saker när det gäller smink och använder bara basic produkter, som man kan köpa från vanliga affärer. Inga häftiga dyra märkesprodukter. Mina favoriter är MaxFactor och GOSH, mycket basic alltså. Igår köpte jag en ny mascara, behövde en ny och tänkte pröva på nåt nytt. Jag hoppades på att få lika fina ögonfransar som Eva Longoria på reklamsnutten för L´Oreals nya Volume Million Lashes mascara.

Så här fin är Eva på reklambilderna:
























Mitt ansikte förvandlades tyvärr inte till Eva Longorias när jag borstade mina ögonfransar med min nya mascara, men helt okej var mascaran. Man måste bara vara försiktig med att inte få för mycket mascara på borsten, då blir fransarna klumpiga,klibbar ihop och är allmänt fula, vilket mina lite blev här på bilden. Helt ok alltså, jag tycker fortfarande ändå mer om MaxFactors mascaror.











































Ingen Eva Longoria blev det som sagt, men det här får duga! Dessa "prima" bilder är tagna med min nya mobiltelefon, en Nokia N97 mini, som jag fortfarande försöker lära mig använda..
..

Inga kommentarer: