2008-06-21

livet efter midsommarn

På måndag slipper ja äntligen till frissan och får håret fixat snyggt igen! Det är alltid lika roligt att bli ompysslad vid frissan och håret doftar alltid så gött efteråt! Men kan inte riktigt bestämma mig för vad jag skall göra åt håret :)
Jag blev bjuden på en liten inflyttningsfest inkommande onsdag, jag och några arbetskompisar ska åka ut och ha roligt! Minns inte när ja senast sko ha varit ute på en "tjejkväll" så jag ser väldigt mycket fram emot det också. Bara några arbetsskift kvar och sen slipper jag och skaka loss lite...ifall ja får ordnat mina arbetsskift, är ännu inte helt säker på att ja får torsdagen ledig...Hoppas allt går bra och ja slipper ut och festa på onsdan, känns så trist att jobba hela midsommaren och nästan alla som kommer till akuten är "smått" berusade...skulle väldigt gärna själv också ta en eller två cider midsommaren till ära!

Inga kommentarer: