2013-03-03

Blog Award

Linn har nominerat mig och jag tänkte genast passa på att svara på hennes frågor! :)


Instruktioner: Svara på de 5 frågorna du får. Skicka sedan vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar till på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den.

1. Om du var tvungen att byta yrke, vilket skulle du välja?

Jag skulle gärna pröva på att jobba som fysioterapeut eller gyminstruktör...eller veterinär, det har jag drömt om sedan jag var barn!

2. Nämn minst ett mål du vill uppnå inom de 5 närmaste åren?

Jag vill vara en så bra moder som möjligt för mitt barn, en bättre sambo och vara tacksam för varje dag tillsammans med min egen lilla familj. Jag hoppas också på att få ännu ett barn inom de 5 närmaste åren.

3. Vad gör du helst om du har en hel dag till förfogande utan några måsten?

Kanske jag skulle åka en sväng in till stan, gå på massage eller ansiktsbehandling, gå till gymet, gå på kaffe med vännerna...ta lite time-out från barnskötsel med andra ord, men sedan skynda hem igen och njuta av resten av dagen tillsammans med sambon och lillen... :)

4. Vad är det godaste du vet?

Älskar godis, speciellt choklad och speciellt Kinder Bueno!


5. Nämn tre bra egenskaper hos dig.
Jag kan vara väldigt envis (kan förstås vara en dålig egenskap ibland, men ibland väldigt bra också!).
Jag tycker att jag är väldigt empatisk och bryr mig mycket om andra människors välmående.
Jag är inte rädd för att säga min åsikt.


Nu är det min tur att nominera 5 st personer och jag har valt:

Annina
Hannah
Sofia
Victoria
Maja


Och frågorna jag har valt åt er är följande:
1. Vad är ditt bästa barndomsminne?
2. Om du fick resa vart som helst i världen, vilket land skulle du helst resa till och varför?

3. Vad ångrar du mest i ditt liv?
4. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
5. Hur tror du att ditt liv ser ut år 2023?

Inga kommentarer: