2013-03-07

nytt åt lillen!

När man är hemma med en liten baby, så är det ganska sällan man orkar köra in till stan och shoppa kläder åt lillen. Så tack och lov kan man alltid shoppa på nätet! ;) Klickade hem lite sommarkläder till lillen, som förhoppningsvis är rätt storlek åt honom på sommaren!


Gjorde ett superbra fynd på KappAhl nån vecka sedan, då jag hittade denna grymma vinterhalare på rea. Hoppas den är rätt storlek åt grabben nästa höst! Bara 26 euro kostade den!


Dessutom fick jag igår hem ett paket från Me&I, med ett par supersöta byxor åt lillen och en body! Kläderna är i storlek 62/68 och bodyn är ungefär rätt storlek åt lillen just nu, men byxorna är alldeles för stora! Av nån orsak är Me&I:s barnkläder ganska stora, speciellt byxorna. Men han växer ju så fort som tur!


Måste också berätta att Me&I inte enbart har snygga barnkläder, utan jag diggar också vissa av deras klädesplagg för vuxna! Har ett par jeans, som är de bästa jag nånsin haft! Så mjuka och bekväma att ha på och ser snygga ut dessutom! Jag har också köpt en sommarklänning från deras nyaste kollektion, klänningen är superskön att ha på sig och väldigt behändig när man ammar...på bilden nedan syns klänningen litegrann.


Nåja, det var allt jag hade att berätta idag! Solen skiner så vackert där ute, så nu går jag ut en stund med grabben!

Inga kommentarer: