2012-12-09

It´s a miracle!

Klockan är nio och lillgrabben somnade i min famn! Heeeelt otroligt! Oftast brukar han börja gråta och skrika den här tiden på kvällen...igår vakade vi till klo.5 på natten, först då lättade hans magknip och han somnade. På fredagskvällen somnade han först klo.4 på natten...så våra nätter är fortfarande löjligt dåliga och den här mamman börjar bli ganska trött, eftersom jag inte hunnit sova ordentligt på dagarna då vi har haft så mycket program de senaste dagarna, bl.a. har min pappa och Janne den här veckan rivit bort gamla tapeter i barnrummet, målat taket och satt upp nya, superfina tapeter. Så nu är barnrummet fixat, ska ta foton på det när jag fått upp alla hyllor och tavlor på väggarna! Nu njuter jag av denna sällsynta tystnad i huset! :)



Inga kommentarer: