2012-08-29

något nytt...

Tyst och trist här hos oss just nu...har tampats med århundradets värsta förkylning redan i en vecka och bättre tycks det inte bli! Men igår kom posten med något roligt, nämligen skorna som jag beställde från Ellos förra veckan, när de hade 50% rabatt på alla skor.


Helt perfekta skor för mig, gillar dem jätte mycket! Svarta stövlar, som påminner lite om gummistövlar, inga fina högklackade stövlar alltså. Varma och sköna nu på hösten/vintern. Och billiga dessutom, bara 29,90 euro kostade de när jag fick 50% rabatt på dem!

För några veckor sedan köpte jag också en super bra mascara, Lancome´s Hypnose Doll Eyes. Den dyraste mascaran jag någonsin köpt, men den fungerar verkligen bra på mina ögonfransar och är nog värd sitt dyra pris. Kommer inte exakt ihåg vad den kostade, ca.30-40 euro skulle jag minnas. Så om ni vill testa på en lite dyrare mascara så rekomenderar jag denna varmt!


Inga kommentarer: