2012-01-03

Börja året med boxning!


Köpte två nya PS3-spel åt Janne till julklapp. Ett av spelen var UFC Personal Trainer- spelet.
Ett par kvällar sedan testade jag spelet och oj vilken träning jag fick med hjälp av den! Svettet rann och musklerna ropade hosianna efter ett 28 minuters träningspass!
Nu tänker jag börja träna mera! Jag brukar lova samma sak varje nyår, att leva hälsosammare det nya året....men nu tänker jag faktiskt försöka göra så!! Jag har gått upp i vikt och börjat äta så ohälsosamt, att min kropp bara ropar efter mera motion och bättre mat!

Jag har tänkt börja med att köra UFC-spelets 30 dagars fettförbränningsprogram, så jag skall försöka komma ihåg att skriva hur det gick för mig om en månad....om jag kommit i bättre form och om vikten gått ner.
Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: