2011-07-11

hej och hå!

Har nästan glömt bort bloggen i sommar, har bara njutit av mitt nya jobb och av solen och värmen när jag har ledigt från jobbet!
Veckan som gått har varit underbar! Många arbetsfria dagar och en fantastisk helg! I fredags var jag till frisören och fick underbart långt hår igen, när jag tog en hårförlängning. I helgen firades min goda väns möhippa och vi hade jätte roligt allihopa!

Så här såg jag ut imorse, lite trött ännu efter helgens firande och alldeles för lite sömn, men med underbart långt, råddigt hår.

























Nu skall jag bara orka jobba två nattskift, sedan åker vi iväg till Sveriges Kittelfjäll för att njuta av naturens skönhet och av att få gemensam tid och lite semester. Har aldrig rest dit tidigare, hoppas att det är vackert där och att vi får fiska och bara njuta av lugnet. Vi har också planerat att vi kör över till Norge nån dag. Blir säkert en jätte bra resa!

Inga kommentarer: