2011-07-23

WTF ?!?!?!

Alltså, allt har gått ganska fint här hemma fast Janne varit på resa med grabbarna, om man inte tar min enorma saknad efter kärleken i beaktande...

men WHAT THE F#%K ?!?!? Nyss när jag bytte gardiner i sovrummet fick jag en så enorm shock att jag ramlade ner från stolen!!! Jag såg detta enorma, svarta monster i taket!!!



Alltså, förstår ni vad det här är?!?!?! Förstår ni ?!!?!?!
En STOR, ÄCKLIG, HEMSK, SVART FJÄRIL!!!!
Någonslags demon-fjäril är den, varför skulle den annars vara svart och äcklig?!?!

Och nu är jag ensam hemma och har ingen här som skulle kunna jaga iväg detta monster eller helst ta livet av det!!
Ja, få som känner mig vet att jag hatar fjärilar! Deras stora fladdrande äckliga vingar och deras äckliga sätt att flyga rakt på människor på flit och skrämma livet ur oss!! Jag hatar dem!

Och nej, jag känner ingen ånger eller skam över att jag vill att någon skall ta livet av fjärilen! Om fjärilen är så dum att den kommer på mig eller in i mitt hem, då får den leva med de dödliga konsekvenserna som väntar den!!!

Inga kommentarer: