2011-06-25

Trevlig midsommar!!

Hoppas ni har en lugn och fin midsommar!
Själv sitter jag och vakar på jobbet, jobbar nattskift idag och imorgon.
Har inte gjort riktigt nattskift på ett par år, så det ska bli spännande att se hur jag orkar vaka 12,5 h...
By the way, så har jag planerat att skaffa en ny hårförlängning, eftersom jag saknar mitt långa tjocka hår så otroligt mycket.
Jag tog bort hårförlängningen i februari, men nu är min längtan efter långt hår så stort att jag måste åtgärda saken!! Jag tänker inte ta någon sinett- eller tejpförlängning, jag tycker att de skadar mitt eget hår alldeles för mycket...istället satsar jag på flätförlängning, vilket betyder att man syr fast förlängingen i en liten fläta...det skadar håret väldigt lite och man kan använda förlängningen längre...
Men nu skall jag fortsätta vaka och sluta skriva en massa onödigt nattflum!

Inga kommentarer: