2010-09-07

stressfree zone




















Har varit till villan i helgen...och njutit, slappnat av!
Jag gick så på övervarv i fredags och lördags, behövde komma bort från allt och alla.
Reda ut mina tankar.
Imorse vaknade jag, för första gången på riktigt länge, avslappnad och lugn.
Stressfri helt enkelt.
Gjorde ett beslut, att sluta stressa, nu genast!
Har haft sån ångest hela sommaren över min dåliga rygg och min osäkra framtid.
Har känt mig pressad att hitta ett nytt jobb så fort som möjligt, även om jag kanske inte skulle gilla det jobbet.
Dumt, onödigt stress.
Så nu slutar jag stressa.
Jag har en mycket dålig rygg, få dagar känner jag inte alls av smärtan i min dumma rygg.
Måste lära mig leva med det, åtminstone för tillfället. Snart blir det mera undersökningar och jag blir klokare på min usla rygg. Tills dess tänker jag sluta stressa och sluta deppa.
Jag fortsätter jobba på ambulansen, tills jag någon vacker dag kanske blir erbjuden jobb någon annanstans. Om, och när, det sker, då funderar jag vidare. Men först då.
Jag blir galen om jag fortsätter stressa över dessa saker.
Jag älskar jobbet på ambulansen.
Samtidigt vet jag att min rygg inte länge klarar av detta jobb.
Men nu tänker jag ta en dag åt gången, allt ordnar sig nog, förr eller senare.
Jag klarar mig nog, bara jag slutar stressa.
Allt ordnar sig.


































Fåniga bilder tagna med min mobiltelefon på villan....beklagar kvaliten! :)

Inga kommentarer: