2010-09-29

Lycklig med flyt

Ibland har man flyt! Dagarna går snabbt och bra och man får hur mycket som helst gjort!
Idag har jag jobbat (och kommer att jobba ända tills fredag morgon), så jag har bara gjort en massa jobbrelaterade saker, men ändå haft en bra dag! Har ringt otaliga samtal och fixat lite allt möjligt, tvättat ett par ambulanser, varit på en utryckning och sista halvtimmen av arbetsdagen spenderades på roddmaskinen. Jag är pigg och glad idag och tacksam över en massa saker. Tacksam över att min rygg känns bättre nu och jag kan motionera mera, tacksam för mitt liv i allmänhet, för alla mina härliga vänner och enormt tacksam för att jag får älska någon av hela mitt hjärta och vet att kärleken är besvarad.
Jag är lycklig, men jätte stort L. Och jag har flyt!!


Inga kommentarer: