2009-11-18

myspys

Har köpt lite små saker till vår nya lägenhet de senaste dagarna. Bara små saker som piggar upp vardagen. Börjar bli lite jultokig småningom också, har köpt en massa myspys julsaker. När vi flyttar till vår nya lägenhet i slutet av månaden tänker jag absolut ta fram julgardiner och lite julpynt!




















En mysig trälåda att samla ljus i...

























En stor vit lykta...vet inte ännu om jag ska ha den inomhus eller utomhus...katten på bilden kom inte med på köpet, det är bara vår lilla Lyllerö Lyyli... :)





















Mumin är alltid pop! Dessa mysiga muminburkar köpte jag till köket.




















Lite julmys med en mysig krans att ha på köksbordet...eller kanske jag borde sätta den och hänga från taket över köksbordet..???



















Ett par mysiga "lyktor" som hänger i köksfönstret just nu...



















Jag hittade en liten tavla med en ganska bra text...jag sa åt Janne att han ska läsa tavlan genast när han vaknar på morgonen och på kvällen innan han går och lägger sig...ifall han kommer ihåg det här så är vårt förhållande hur bra som helst! :)



















Sist men inte minst...eller egentligen är den nog kanske också minst....jag köpte en magisk liten manick, en massage-on -the-go pryl. Det är en liten massagepryl och det kändes så skönt att massera ryggen med denna lilla sak. Rekommenderas!

Inga kommentarer: